piątek, 21 lutego 2014

,,No więc musisz wiedzieć, że to było jedno z milszych zleceń"

 Jest mi niezmiernie miło zawiadomić, że skończyłam czytać jedną z lepszych, polskich książek. Poniżej dowiecie się, dlaczego.

Tytuł książki: Kota lubi szanuje
Oryginalny tytuł: Kota lubi szanuje
Autor: Michalina Kłosińska-Meoda
Wydawnictwo: Replika

„Kota lubi szanuje” to opowieść o losach Hanki, młodej kobiety, która tuż po studiach otrzymuje w spadku mieszkanie w Warszawie i tam zamierza zamieszkać. Jednak przeprowadzka z małego miasteczka do stolicy, a dodatkowo brak obok siebie rodziny czy przyjaciół nie ułatwiają startu w nowym miejscu, a jak na złość wszystko komplikuje brak środków do życia. Jedyną pociechą są dla Hani jej koci pupile, którzy towarzyszą jej na każdym kroku.
Po wielu nieudanych próbach w końcu uda jej się dostać pracę w firmie o nazwie PA-art.Niestety jest to
Jak gdyby tego wszystkiego było mało szef Hanki okazuje się pseudocelebrytą, a z jej mieszkaniem sąsiaduje agencja towarzyska o wdzięcznej nazwie „Syrenka”. Super co nie? Jak dla mnie, tak.
etat sprzątaczki, co oczywiście nie jest spełnieniem marzeń ambitnej absolwentki dwóch fakultetów…
Książkę czyta się szybko i przyjemnie, co bardzo cenie w literaturze. Muszę szczerzę przyznać, że nie czytuje zbyt często literatury polskiej. Jedynie lektury, ale to bardziej przymus... Z Panią Kłosińską-Meoda spotkałam się pierwszy raz i myślę, że w wolnej chwili sięgnę po ,,Miłosne kolizje", gdyż ,,Kota lubi szanuje" bardzo mi się podobało, wręcz zahipnotyzowało. Podoba mi się wszystko, od okładki po przesłodkie kiciusie Hanki.
Nie jest to romans z serii ,,99% miłości i 1% reszty". Mało tego, autorka nie pokazała ,,jednego typu miłości", czyli tej damsko-męskiej, ale wplotła również miłość do zwierząt, która jest równie piękna, jak ta ludzka :)
Podsumowując: Książka jest dobrą odskocznią od naszego nudnego, szarego życia i polecam ją nie tylko dziewczyną/kobietą, ale również osobnikom płci męskiej :)
Ocena: 10/10
Gwenny

3 komentarze:

  1. chyba przeczytam, super to opisałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam tytuł jest genialny! http://miye.eu/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba :) może przeczytam bo na razie chcę przeczytać 40 innych razem 108 xD
    zapraszam do siebie http://nieztegowymiaru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń